Wifi na prodejně pro zákazníky? Pro a proti

17. prosince 2013 v 12:49 |  Nezařazeno
Má význam nabízet připojení k internetu pro zákazníky na prodejně, v obchodě? Toto téma byla bylo diskutováno již mezi mnoha majiteli obchodů.
Argumenty proti nabídnutí Wifi signálu na prodejnách je jasný. Zákazník by měl možnost ihned porovnat ceny zboží a odejít pokud by se mu nezdála.
Argument pro je stejný. Zákazník má možnost porovnat ceny (například sekaček :-) a proto na prodejně zůstat.
Pokud má prodejce kvalitní služby za ceny srovnatelné s konkurencí je pro něj výhodné internet nabízet.
Na prodejně má možnost služby lépe nabídnout, zboží předvést, zaučit po nákupu s obsluhou, získat si loajalitu zákazníka atd. Neposkytnutí Wifi sítě nezbrání velkému počtu zákazníků si ceny porovnat skrze internet který mají ve svém telefonu.
Doporučuji nabídnout zákazníkům internet na prodejny, obchody pokud poskytujete kvalitní služby.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 M. M. | Web | 17. prosince 2013 v 12:51 | Reagovat

Wifi poskytují na prodejně http://namir.cz/sekacky/

2 Morika Morika | 4. března 2016 v 8:35 | Reagovat

Správa bezdrátových sítí Choceň

http://puhy.net/site/

3 Lalos Lalos | 9. srpna 2017 v 9:06 | Reagovat

Wifi kamerové sety pro zabezpečení vaší domácnosti:

https://partizanstore.cz/collections/wi-fi-sety

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama